Головна>Новини
КрНУ



























Новини

Програма відкритих курсів “Open Courses Program”.
28.09.11

Програма відкритих курсів “Open Courses Program”


Спілка університетів Чорноморського басейну (BSUN) спільно з Хандонским Глобальним університетом Кореї (Handong Global University), ініціювали спеціальну програму з розвитку відкритих навчальних курсів в регіоні Чорного моря. У зв`язку з цим, було організовано надання малих грантів професорам університетів для розробки відкритих навчальних курсів на основі тих, які вони викладають у поточному навчальному році у своєму університеті.

Корейська організація ЮНЕСКО-УНІТВІН на базі Хандонского Глобального університету, планує, шляхом використання Інтернету, розробити навчальні програми, відкриті для громадськості, з тим щоб розширити доступ до якісних навчальних матеріалів для всіх, включаючи тих, хто не користується привілеєм формальної освіти. Дана ініціатива проводиться за фінансової підтримки Корейського Міністерства освіти і шукає кваліфікованих вчених в університетах, які готові зробити свій внесок у програму відкритих лекції по всьому світу. Дана ініціатива надасть можливості для інструкторів завантажувати свої матеріали, виділить кошти для викладачів, які бажають взяти участь, і пропонують навчання з цифровими засобами масової інформації. Права інтелектуальної власності також враховуються.

Розробка матеріалів

Матеріали повинні включати програму курсу та лекції у вигляді текстових, мультимедійних, або відео документів.

Кожен факультет відповідальний за монтаж або створення своїх навчальних матеріалів. Хандонский Глобальний університет або консультативний комітет буде давати рекомендації та поради факультетам-учасникам програми. Технічну підтримку має надавати університет, до якого належать учасники програми. Опубліковані освітні ресурси повинні бути з курсу, що викладається в університеті на факультеті, де працюють учасники проекту. Викладачі повинні бути в змозі надати довідку з університету, яка підтвердить історію курсу навчання в університеті і кількість студентів, які проходили даний курс.

Як тільки навчальний курс буде готовий, всі матеріали будуть завантажені на один з декількох можливих он-лайн сховищ: www.uuooi.org, www.cnx.org або на взаємно узгоджених он-лайн сховищах.

Учаснику може бути виділена спеціальна допомога для найму помічника. Ця допомога може бути надана тільки протягом першого року Деталі:

- термін дії: перший рік участі (осінній семестр 2011)

- кількість асистентів: 1 або 2

- загальна фінансова підтримка: 200 USD

- роль асистента: допомога у розробці матеріалів, у проведенні досліджень та ін.

- необхідні документи: необхідно надати довідку про працевлаштування та резюме.

Понад 20 навчальних курсів буде відібрано для осіннього семестру. Розклад подання заяви:

- Кінцевий термін подачі заяви, оголошення результатів - 09.10

- Реєстрація курсу на головній сторінці UNESCO-UNITWIN OCW/OER - 17.10

- Повідомлення учасників про результати - 24.10

- 1-ша частина фінансування (30%)- 31.10

- Розробка та завантаження навчальних матеріалів - до 31.12

- Перегляд та удосконалення навчальних матеріалів - до 31.12

- 2-га частина фінансування (20%)- 30.11

- Оцінювання - 05.11-15.12

- 3-тя частина фінансування (50% - завершення та оцінювання навчального курсу)- 15.12

Критерії вибору навчального курсу

1. Рекомендується, щоб університет-учасник став членом ЮНЕСКО-УНІТВІН до завершення курсу. Зверніть увагу, університет не обов`язково має бути членом на момент подачі пропозиції. Процес входження в УНІТВІН - відносно простий і може бути завершений протягом декількох місяців, якщо не тижнів. Будь ласка, зв`яжіться з unitwin.efaaa@gmail.com для отримання додаткової інформації про те, як стати членом ЮНЕСКО-УНІТВІН.

2. Лектор повинен представити свої лекції у повному обсязі протягом навчального семестру. Часткове подання лекцій не допускається і буде перервано виплати.

3. Представлений курс лекцій повинен викладатися в університеті, і викладачі повинні бути в змозі надати підтвердження реєстрації і окремий сертифікат з університету, що підтверджує оригінальність курсу.

4. Лекції повинні проводитися в осінній семестр академічного календаря,приблизно з серпня по грудень 2011 року. Також будуть розглядатися курси лекцій, які можуть займати літній семестр, 1/3 або 1/4 частини семестру, якщо вони будуть надані вчасно.

5. Курс може мати 1, 2 або 3 кредитних години. Час лекції за годину кредиту наведено далі. Курс повинен охоплювати близько 12 ~ 14 тижнів (за винятком двох тижнів до іспитів).

3 кредити курсу: тривалість - 2 години 30 хвилин на 12-14 тижнів навчання

2 кредити курсу: тривалість - 1 година 40 хвилин на 12-14 тижнів навчання

1 кредит курсу: тривалість - 50хвилин на 12-14 тижнів навчання

6. Учасник повинен представити лекції в текстовому форматі (повний текст) або відео формат або комбінація з трьох видів (текст + аудіо + відео). Текст лекцій повинен бути таким, щоб читач міг зрозуміти навчальний матеріал без особливих проблем. Зверніть увагу, що в якості стандарту для порівняння - текст для кожної лекції на 75 хвилин складе близько 3000 слів.

7. Навчальна програма повинна бути завантажений разом з записаними лекціями незалежно від того, чи це текст, чи відео.

8. Лектор необов’язково повинен мати науковий ступінь доктора, але надається перевага саме лекторам з докторським науковим ступенем.

9. Лектор може представити декілька навчальних курсів у різних галузях.

Критерії оцінювання

Пропозиції, які відповідають всім критеріям відбору та технічним вимогам, потім будуть відібрані на основі наступних критеріїв.

1. Курси бажано надсилати англійською мовою, але також допускаються навчальні курси мовою оригіналу.

2. Навчальний план тем, які будуть розглядатися дуже широкий. Бажано розробити курси на подані теми, але, також будуть розглянуті навчальні курси на теми, запропоновані самими учасниками:

- Управління бізнесом

- Інформаційні технології

- Сталий розвиток

- Історія, культура і мова країни лектора

- Сфери досліджень країни лектора

3. Якщо наданий навчальний курс університету-учасника користуватиметься попитом, то можливо буде зроблене додаткове замовлення на інші навчальні курси цього університету.

Процес подачі заявки

Будь ласка, не забудьте надати наступні документи:

1. Прикладену форму пропозиції з контактною інформацією в повному обсязі.

2. Біографію або резюме.

3. Підтвердження працевлаштування від університету на майбутній семестр.

4. Сертифікат, виданий університетом, який пояснюватиме історію курсу, а також кількість учнів протягом останніх двох років, які проходили відповідний курс. Всі форми повинні бути представлені у вигляді вкладень в одному повідомленні електронної пошти на адресу: unitwin.efaaa @gmail.com до 9 жовтня 2011 року.

Лектори будуть повідомлені про результати по телефону або електронною поштою. Двадцять навчальних курсів буде відібрано для літнього семестру і ще двадцять - для осіннього. Контракт повинен бути підписаний до розподілу фонду підтримки. Подальша інформація буде надіслана на електронну пошту до 24 жовтня 2011 року.

Контактна інформація

Будь ласка, надсилайте будь-які питання, зауваження або коментарі до unitwin.efaaa @gmail.com із зазначенням Вашого імені, адреси електронної пошти, номер телефону і університету.

Зверніть увагу, що навіть додане відео навчальної програми курсу необхідно представити. Кожне завантажене відео лекції повинне бути розбите на частини від 10 до 30 хвилин для зручності доступу.

Оплата

Лише текст (повний): 3 кредита-400$, 2 кредита-300$, 1 кредит-200$

Аудіо + текст (повний): 3 кредита-500$, 2 кредита-400$, 1 кредит-300$

Лише відео: 3 кредита-400$, 2 кредита-300$, 1 кредит-200$

Текст (повний) + відео: 3 кредита-1000$, 2 кредита-800$, 1 кредит-600$


Детальну інформацію Ви можете знайти на сайті www.uuooi.org та по електронній поштіunitwin.efaaa @gmail.com


Відділ міжнародних зв`язків

КрНУ