Участь викладачів КрНУ імені Михайла Остроградського у Програмі «Майбутні лідери», Модуль 3
02.11.16
25-26 жовтня 2016 року доценти кафедри фінансів і кредиту Денис Загірняк та Інна Ховрак прийняли участь у Future Leaders Programme: Module 3 в межах реалізації Програми розвитку лідерства у вищій освіті України. Програма реалізується Британською Радою України, Фондом лідерів вищої освіти (Великобританія), Інститутом вищої освіти та Національною академією педагогічних наук України.
Мета Модуля 3 «Лідерство в часи змін» – підтримка майбутніх лідерів для розуміння контексту постійних і численних змін, яких ми зазнаємо на роботі, як ці зміни впливають на нас і як ми можемо підтримувати інших, реагуючи на зміни.
Програма заходу дозволила:
- Представляти і обговорювати різні моделі планування і лідерства в контексті змін, порівнюючи плановані та екстрені підходи.
- Аналізувати вплив зміни на людей і команди, а також кроки, що можуть зробити лідери для підтримки колег у часи змін.
- Оцінювати власні навички і якості для ефективного лідерства в часи змін.
- Досліджувати власну стійкість і розробляти план покращення власної спроможності до роботи зі змінами та подолання стресу на роботі.
Як було погоджено і заплановано на попередньому семінарі, команди погодили презентації про модель змін і лідерства в часи змін, із рекомендаціями і прикладами, як ця модель може працювати на практиці на користь нових лідерів.
Надихаючою для учасників стала доповідь директора Інституту вищої освіти Світлани Калашнікової «Ролі лідера: Місія – Візія – Цінності», за допомогою якої прийшло усвідомлення важливості існування місії та візії організації.
Так, місія організації є її суспільним призначенням, в ім`я якого люди об’єднуються та здійснюють свою діяльність. Вона відповідає на запитання:
- Що?
- Для кого?
- Яким чином?
Візія організації відображає її бажаний стан задля виконання місії. Вона відповідає на запитання:
- Хто формує колектив організації?
- Якими цінностями об`єднана спільнота організації?
Значну увагу було приділено факторам, які сприяють чи перешкоджають культурі особистого і колективного добробуту на роботі. Стюарт Хант здійснив перегляд концепції навчальної організації і приклад з університету Центрального Ланкаширу.