До 100-річчя КрНУ студенти-дизайнери розробляють логотип університету
17.03.21
До 100-річчя Кременчуцького національного університету ім. М. Остроградського студентки Марія Бєлова та Юлія Ковальчук розробили кілька варіантів нового логотипу КрНУ. Якщо адміністрація університету затвердить один із варіантів, він стане підґрунтям для створення брендбуку* університету.
Юлія Ковальчук і Марія Бєлова закінчують четвертий курс (група ДЗН-17-1(1)). Їхня майбутня спеціальність – графічний дизайн. Під час переддипломної практики обидві розробили новий логотип університету (керівник практики – доцент В’ячеслав Шуліка).
Ідею створити новий логотип до 100-річчя університету студенткам запропонував старший викладач кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва Віктор Осадчий. Свою пропозицію він пояснив так:
– Цього року університет святкує 100-річчя, це дуже важлива дата і чудова можливість для дівчат попрацювати над серйозною, цікавою темою. Тут є величезні можливості для творчості. Якщо ректор та проректори оберуть якийсь з цих варіантів, він стане темою спільної дипломної роботи Марії та Юлі. Спільної, бо тут дуже багато роботи.
Ось перший варіант логотипу КрНУ, розроблений Юлією Ковальчук (фрагмент):
– Цей логотип виконаний у мінімалістичному стилі та складається з простих геометричних форм. Стилістичне вирішення логотипу базується на аналізі творчості видатних українських митців 1920-30 рр., кубофутуристів Олександра Богомазова, Олександра Екстера та художника-авангардиста Казимира Малевича. Прикметним є факт участі Олександра Богомазова у Першій виставці картин у Кременчуці, яка відбулась у 1914 р. у залах Пушкінської аудиторії. Богомазов на цій виставці експонував 16 робіт так званого "Фінського періоду", – зазначив Віктор Осадчий.
Ось перший варіант логотипу КрНУ, розроблений Марією Бєловою (фрагмент):
– Логотип виконаний за допомогою чотирьох квадратів. Вони символізують вікно знань студентів, чотири головні корпуси університету та чотири роки навчання студентів-бакалаврів. У квадратах зображено цифру 100 за допомогою геометричних фігур. У колах зображено абревіатури «Кр» і «НУ», в останньому квадраті – ювілейну дату «1921-2021», – зазначив Віктор Осадчий, пояснюючи концепцію логотипу Марії Бєлової.
Роботи обох студенток надали для ознайомлення ректору університету Михайлу Загірняку та проректорам. Ректор звернув увагу на те, що у запропонованих логотипах відсутнє зображення Михайла Остроградського, чиє ім’я носить університет. Студенткам запропонували опрацювати нові варіанти логотипу з урахуванням наданих зауважень. Обидві вже виконали роботу.
Варіант ІІ Марії Бєлової:
Варіант ІІ Юлії Ковальчук:
Нові варіанти логотипу також має розглянути адміністрація університету. Якщо один із них затвердять, він може стати не лише темою дипломної роботи студенток, а й офіційним логотипом університету та підґрунтям для створення брендбуку* КрНУ.
Брендбук* – офіційний документ, який містить опис концепції бренду та його фірмового стилю, а також детальний опис усіх елементів зазначеного стилю, їхні параметри і порядок застосування в рекламі та в корпоративній культурі.