Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського (КрНУ) долучився до загальноєвропейської ініціативи All Digital Week. Даний захід було проведено у рамках реалізації проекту dComFra. Цього року загальноєвропейський цифровий тиждень проводився упродовж 22-28 березня. КрНУ провів три події: тренінг «Прикладне кодування», семінар «Цифрові компетентності для молодих спеціалістів» та семінар «Використання методів штучного інтелекту для статистичних задач».
Цьогоріч, зважаючи на суворі карантинні обмеження, усі заходи було проведено за змішаною формою присутності: частина учасників заходів була присутньою в аудиторіях університету, у той час як інша частина була запрошена до онлайн-трансляції відповідного заходу.
На семінарі «Цифрові компетентності для молодих спеціалістів», що відбувся 22 березня, Андрій Гладир розповів слухачам про ключові цифрові навички, необхідні молодому спеціалісту для швидкої адаптації у сучасному робочому середовищі. Було проведено огляд спеціалізованих ресурсів та проектів, призначених для допомоги молодим спеціалістам у набутті та сертифікації їх цифрових навичок.
На семінарі «Використання методів штучного інтелекту для статистичних задач», який відбувся 24 березня, Валерій Сидоренко розкрив можливості мови програмування R для розв’язання статистичних задач з використанням можливостей методів штучного інтелекту. Також було детально розібрано кілька практичних прикладів розв’язання даного роду задач.
Під час тренінгу «Прикладне кодування», що відбувся 25 березня, Дмитро Мамчур на практичних прикладах розглянув типові задачі, які виникають перед прикладними програмістами, що використовують об’єктно-орієнтованих підхід у роботі. Також було розібрано кілька практичних прикладів.
Загалом, заходи відвідали близько 30 слухачів аудиторно, на базі КрНУ, та приблизно така ж кількість слухачів мала можливість бути присутньою віртуально завдяки онлайн-трансляції.
All the costs related to the project implementation are funded through a grant from the European Union Erasmus+ Program, line КА2: Capacity building in Higher Education for the current project “Digital competence framework for Ukrainian teachers and other citizens”, 598236-EPP-1-2018-1-LT-EPPKA2CBHE-SP.
The European Commission`s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.