Студентки КрНУ здобули перше місце за дослідження щодо шкільних вебресурсів
07.04.21
Студентки Ліза Поддубей (ЖУР-17-1) та Мирослава Конюк (БІС-20-1) здобули І місце у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю «Журналістика». На конкурс вони представили дослідження «Вебресурси сучасної української школи на тлі європейських аналогів». Науковий керівник студенток – к. філол. н., доцент Наталія Алексеєнко (кафедра філології та видавничої справи).
Ліза – майбутній журналіст, навчається на четвертому курсі (кафедра філології та видавничої справи). Мирослава – першокурсниця, майбутній дизайнер (кафедра гуманітарних наук, культури та мистецтва). Це їхня перша спільна наукова робота. Предмет дослідження – шкільні вебсайти. Студентки аналізували діяльність українських сайтів та аналогічних європейських вебресурсів: польських, чеських, британських тощо. Мета дослідження – виокремити найефективніші канали комунікації та сформулювати рекомендації щодо оптимізації та модернізації українських шкільних сайтів. До слова, за даними студенток, найефективнішими та найзручнішими у користуванні виявились британські шкільні сайти.
Захист наукової роботи на підсумковій конференції
Науковий керівник студенток доцент Наталія Алексеєнко так пояснила вибір теми для дослідження:
– Вебсайт загальноосвітнього навчального закладу – це своєрідна візитівка школи у всесвітній мережі. В умовах реформи шкільної освіти, зокрема поділу закладів середньої освіти на гімназії та ліцеї, виникає ситуація, коли середня школа вступає у конкурентну боротьбу. І основним каналом поширення інформації про школу, важливим інструментом формування її позитивного іміджу стає шкільний вебсайт. Українські шкільні вебсайти виникли відносно недавно, якщо порівнювати з аналогічними інтернет-ресурсами європейських країн. Тому дослідження європейського досвіду, компаративний аналіз українських та європейських сайтів та проведення емпіричного дослідження сприйняття дизайну, контенту і динаміки сайтів та зручності користування ними є актуальним.