Науковці КрНУ узяли участь у Міжнародній конференції «Е-Engineering`2021» (Йорданія)
26.06.21
На конференції «Е-Engineering`2021» доктор технічних наук, професор Олексій Чорний та докторка педагогічних наук, доцент Лариса Герасименко представили інтегроване дослідження “Evaluation of Students` Learning Based on Cybernetic Models with Differential Equations of Fractional Order”, присвячене проблемам моделювання освітнього процесу.
Дослідження виконане спільно з колегами з Національного університету «Одеська морська академія», Ризького технічного університету (Латвія) та Тафільського технічного університету (Йорданія).
Конференція в Йорданії проходила 22-23 червня в онлайн режимі. Захід присвятили проблемі вдосконалення інженерної освіти в умовах стрімких суспільно-економічних перетворень. Учасники з різних країн світу представили 23 доповіді. Серед них – доповідь щодо інтегрованого дослідження, в якому брали участь науковці Кременчуцького національного університету ім. М. Остроградського.
Ось що розповів з цього приводу професор Чорний (на фото):
– Наша робота стосується моделювання навчального процесу і поведінки його учасників, тобто студентів. Отримані нами математичні моделі дозволяють прогнозувати рівень засвоєння матеріалу здобувачами. Маю зазначити, що в роботі використаний цікавий математичний апарат, заснований на диференціальних рівняннях з дробовими похідними. Запропоновано критерії оцінки засвоєння та диференціації методів навчання на основі параметрів рівнянь дробового порядку.
Доцент Лариса Герасименко додала:
– Рівень засвоєння матеріалу залежить від індивідуально-психічних особливостей студентів, такі інтегровані дослідження дозволяють вдосконалити освітній процес. Майбутнє науки саме за інтегрованими дослідженнями, які дають можливість не лише розробити певну концепцію чи гіпотезу, а й довести доцільність такої інновації конкретними математичними розрахунками. Також хочу зазначити, що конференції, де науковці можуть обмінятися ідеями та досвідом, допомагають організувати освітній процес в умовах пандемії, забезпечуючи широкий доступ усіх бажаючих до якісної інженерної освіти.