Адміністрація КрНУ провела збори з іноземцями-слухачами підготовчого відділення
28.08.21
27 серпня у КрНУ пройшли перші організаційні збори слухачів підготовчого відділення - наразі це чотири групи іноземців (39 громадян Індії та два мешканці Камеруну). У заході узяли участь перший проректор професор Никифоров, проректор з науково-педагогічної роботи та новітніх технологій в освіті доцент Сергієнко, проректор з науково-педагогічної роботи та економіки доцент Усатюк, директор Центру міжнародної діяльності КрНУ доцент Гладир, директор Центру підвищення кваліфікації та професійної адаптації доцент Сошенко та керівники структурних підрозділів університету.
Іноземних слухачів привітав перший проректор професор Никифоров. Він розповів про Кременчук та про університет, його місце у міжнародних рейтингах, освітню та науково-дослідницьку діяльність тощо.
Також слухачам представили керівників підрозділів, які забезпечують навчальний процес, та пояснили, до кого звертатися, якщо, наприклад, виникають проблеми у гуртожитку чи є бажання записатися до спортивної секції тощо.
Після завершення ознайомчої частини зустрічі перейшли до обговорення порушень умов договорів іноземними слухачами. Перший проректор доповів про перший випадок відрахування, який вже має місце – слухач Brahmbhatt Naitik Sanjay відрахований з підготовчого відділення за систематичне порушення умов контракту. З початку серпня він не відвідує заняття та самовільно виїхав з міста.
Менш жорсткі санкції застосовані до ще чотирьох слухачів – за систематичне порушення правил проживання у гуртожитку ухвалене рішення про їх відокремлення від основного контингенту та переселення до іншого гуртожитку.
На завершення зустрічі проректор Сергієнко зазначив, що керівництво університету цінує вибір іноземних слухачів навчатися саме у КрНУ і створює їм умови для комфортного проживання та успішного навчання. Натомість досягти успіху неможливо без співпраці всіх учасників навчального процесу – адміністрації, викладачів та слухачів, - підкреслив проректор та висловив сподівання на подальшу плідну взаємодію.