Кафедра транспортних технологій КрНУ успішно співпрацює з виконавчим комітетом Кременчуцької міськради
23.12.21
В рамках договору про виконання науково-дослідних робіт, фахівці кафедри транспортних технологій КрНУ провели аналіз рухомого складу та документації автомобільного господарства ТОВ «АТП-15307». Це підприємство 29 грудня братиме участь у конкурсі на пасажирські перевезення у Кременчуці. Науковці КрНУ працювали на об’єкті 22 грудня, робота почалася о п’ятій годині ранку, перед виїздом транспортних засобів на маршрут.
У серпні 2021 року Кременчуцький національний університет ім. М. Остроградського та виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області уклали договір на виконання науково-дослідних робіт (договір №503 Р/21 «ТТ-МВ-4»/140). За договором, виконавець (університет) має провести певні дослідницькі роботи, зокрема «аналіз суб’єктів господарювання – автомобільних господарств, які є учасниками конкурсу на перевезення у м. Кременчуці, та підготовка матеріалів для конкурсного комітету по визначенню переможців конкурсу на право здійснення перевезень пасажирів на міських маршрутах***».
Виконали зазначені роботи фахівці кафедри транспортних технологій КрНУ – завідувач кафедри, професор Микола Мороз та доцент кафедри Сергій Король. 22 грудня вони у складі робочої групи проводили перевірку на автотранспортному підприємстві АТП-15307. Микола Мороз очолив групу. До її складу також увійшли начальник міського управління транспорту Руслан Івашина та начальник відділу пасажирських перевезень Костянтин Назаренко.
Фахівці кафедри мали перевірити стан транспортних одиниць на підприємстві, відповідність їх характеристик нормативним документам тощо.
Голова робочої групи професор Микола Мороз так визначив поставлене завдання:
– Робоча група з підготовки документів для проведення конкурсу на перевезення пасажирів у Кременчуці, в присутності директора підприємства АТП-15307 та керівників підрозділів, має перевірити заявлені транспортні засоби, наявність автобусів, які будуть використовувати для перевезення пасажирів, наявність на кожен автобус реєстраційного документу, який підтверджує право користування, оригінали сертифікатів відповідності, в яких мають бути вказані екологічні європоказники – чи це низькопідлоговий автобус, чи пристосований він для перевезення громадян з інвалідністю тощо. Також проведемо перевірку технічного контролю кожного автобусу, його технічний стан. Усе це ми перевіряємо і вносимо до відповідного акту, який додається до звіту, а звіт передається до конкурсного комітету, який наступного тижня проводитиме конкурс на чотири маршрути пасажирських перевезень. Хочу також зазначити, що договір з нами уклали на підставі Постанови Кабінету Міністрів (№1081 від 03.12.2008р.), яка визначає організацію для здійснення функцій робочого органу. Наш університет пройшов цей відбір і з нами уклади договір.
Окремо професор Мороз зазначив, що за подібними договорами кафедра транспортних технологій КрНУ співпрацює з кременчуцьким міськвиконкомом вже більше 10 років, починаючи з 2008 року.
Початок перевірки, робота з документами, поданими на конкурс.
П’ята година ранку, фахівці кафедри транспортних технологій перевіряють транспорті засоби АТП-15307.