У КрНУ пройшов ІХ освітній вебінар британського психолога Panos Vostanis (WACIT)
15.03.24
В рамках угоди про співпрацю між Кременчуцьким національним університетом ім. М. Остроградського та університетом Лестера /University of Leicester (Велика Британія), на кафедрі психології, педагогіки та філософії КрНУ професор Panos Vostanis (WACIT: World Awareness for Children in Trauma) провів дев’ятий навчальний вебінар за темою «Підтримка батьків. Проблеми практики і втручань».
Захід пройшов в рамках програми віртуальної академічної мобільності, яку впроваджує кафедра психології, педагогіки та філософії (ППФ) за підтримки університету Лестера (Велика Британія), згідно міжуніверситетській угоді про співпрацю.
Дев`ята зустріч з професором Паносом Востанісом (Велика Британія) з викладачами кафедри психології, педагогіки та філософії КрНУ, практичними психологами Кременчука, випускниками та здобувачами ОП "Психологія" відбулася 14 березня.
Панос Востаніс є керівником Міжнародного центру по роботі з дитячою травмою. Завідувачка кафедри психології, педагогіки та філософії доцент Ольга Літвінова відзначила важливість цих зустрічей для підтримки українських психологів під час війни та для набуття знань щодо міжнародного досвіду психологічної роботи з дітьми, які мають травмівний досвід.
Березнева зустріч пройшла в онлайн форматі і була присвячена темі роботи з батьками дітей, роботі психологів з психологічної підтримки батьків, особливостей їх залучення та втручання. Професор Востаніс залучив учасників заходу до дискусії щодо ролі батьків у підтримці психічного здоров`я дітей – особливо в умовах війни, коли й самі батьків мають чимало емоційних проблем. У процесі спілкування слухачі поділилися власним досвідом проведення психоедукаційних заходів з батьками та розповіли про труднощі, з якими стикаються під час роботи.
Корисні рекомендації професора Паноса Востаніса, професійна атмосфера та можливість бути почутими – це надає впевненості вже практикуючим психологам-колишнім випускникам кафедри ППФ. А студентам такі заходи можуть бути корисними при опануванні навчальних курсів "Дитяча психологія та патопсихологія", "Психологія дитячо-батьківських відносин", "Психологічна допомога дитині у переживанні травмівного досвіду".