Кафедра бізнес адміністрування, маркетингу і туризму продовжує серію майстер-класів для учнів шкіл, студентів, викладачів та всіх бажаючих отримати нові знання та враження.
10.05.24
07 травня 2024 р. був проведений другий майстер-клас із серії «Маркетингова формула фотографії».
Цього разу наша команда виїжджала до Фахового коледжу Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Студент 4 курсу ОП «Туризм» Прояєв Ян розповів найважливіше про те, що у сучасному світі, який активно адаптується до новітніх технологій, фотографія стала важливим засобом передачі реальності, емоцій та вражень. Вона використовується для візуального сприйняття об`єктів та привабливості туристичних напрямків. Фотографія має потужний вплив на вибір туристичних локацій, оскільки вона може вражати, зацікавлювати та створювати бажання відвідати певні місця. Будучи носієм інформації, фотографія здатна передати нові враження та закріпити їх у пам`яті, а також дозволяє туристам зберігати свої спогади та поділитися ними з іншими людьми. Якісні фотографії з успіхом використовуються як маркетинговий інструмент у цілях проведення рекламної кампанії.
Також в рамках факультетського профорієнтаційного заходу доцент кафедри Загорянська О.Л. ознайомила майбутніх випускників коледжу із особливостями вступної кампанії у 2024 році. Розповіла про преваги освітньої програми «Маркетинг» та наочно продемонструвала як можна використовувати маркетингові інструменти в практичній діяльності.
Зустріч викликала жвавий інтерес серед учасників та пройшла у дружній та довірливій атмосфері.