Група науково-педагогічних працівників КрНУ успішно підвищила кваліфікацію в Університеті менеджменту освіти НАПН України
24.06.24
Відповідно до плану підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників КрНУ з 17 по 21 червня 2024 року пройшов ІІІ етап курсів підвищення кваліфікації «Розвиток психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти»
- управління проєктним навчанням у закладах вищої освіти;
- особистісний потенціал викладачів вищої школи у конструктивному подоланні криз;
- психологічні особливості розвитку конкурентоздатності персоналу освітніх організацій;
- розвиток особистого бренду науково-педагогічних працівників;
- цифрові технології для безпеки учасників освітнього процесу в кризових умовах;
- психологічні особливості організаційного розвитку закладу освіти та їх врахування в діяльності персоналу;
- прогнозування професійного розвитку працівників закладів освіти в умовах ризику та невизначеності;
- формування і реалізація державної політики забезпечення якості освіти;
- сучасні аспекти профорієнтаційної роботи та профвідбору в закладах вищої освіти;
- тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих.
Лекції, тематичні дискусії проводили досвідчені науковці Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України (проф. О. І. Бондарчук, проф. Л. М. Карамушка, проф.В.М.Гладкова, проф.А.С.Москальова, доц. Н.І.Пінчук, доц.М.В.Москальов, доц.О.В.Просіна, доц.Ю.А.Шабала).
Особливого цікавим в умовах сьогодення виявився спецкурс за вибором «Попередження професійного стресу особистості персоналу освітніх організацій в умовах війни», запропонований доц. Наталією Пінчук.
Науково-педагогічні працівники ознайомилися із показниками та чинниками виникнення стресу, особливостями його перебігу в умовах війни. Лекторка розкрила сутність феномену «професійний стрес» як джерело емоційної напруженості в життєдіяльності особистості в умовах війни, а також психологічні засоби управління професійним стресом.
Після завершення лекцій, тематичних дискусій, семінарських та практичних занять відбувся захист випускних робіт, на якому слухачі розкрили актуальні теми з проблеми дослідження.
У фіналі учасники набули нові компетенції, ознайомилися з механізмами психологічного захисту в умовах стресу та отримають свідоцтва про підвищення кваліфікації (180 годин).