Головна КрНУ> Цілі сталого розвитку
КрНУ























Цілі сталого розвитку



Ціль 4. Якісна освіта

«Забезпечення всеохоплюючої і справедливої якісної освіти та заохочення можливості навчання впродовж усього життя для всіх».

Досягнення всебічної якісної освіти для всіх іще раз підтверджує думку про те, що освіта є одним із найпотужніших і перевірених засобів сталого розвитку.

У 2023 році було проведено 64 засідання екзаменаційних комісій з приймання атестаційних екзаменів та із захисту випускних кваліфікаційних робіт, у тому числі з випуску: – магістрів – 28; – бакалаврів – 36. Успішно пройшли підсумкову атестацію 1051 випускник (з відзнакою – 88 випускників), у тому числі 342 магістрів і 709 бакалаврів.

Якісна успішність студентів із захисту випускних кваліфікаційних робіт склала: магістри – 92 %; дипломів з відзнакою – 14,7 %; бакалаври – 83 %; дипломів з відзнакою – 5,4 %.

Забезпечення якісної освіти регламентується наступними нормативними документами:

системою забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (внутрішня система забезпечення якості) у КрНУ;

– положенням про центр моніторингу якості освіти та академічної чесності КрНУ;

– положенням про рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників КрНУ;

– положенням про опитування учасникlв освiтнього процесу i споживачiв ocвiтнix послуг КрНУ (результати опитування 2022/2023 н.р.)

Реалізується ефективне функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в напрямах:

– формування індивідуальної освітньої траєкторії студента;

– визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальній та/або інформальній освіті;

– запровадження тісного зв’язку кожної ОП з ринком праці;

– розширення кількості ОП з реалізацією дуальної освіти;

– розширення спектру стипендійної підтримки здобувачів освіти;

– стажування талановитих студенті, у тому числі в закордонних університетах;

– участі в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, творчих конкурсах, спортивних змаганнях, волонтерських громадських заходах;

– стимулювання студентів за досягнення та участь у цих заходах;

– створення та упровадження критеріїв, правил та процедур оцінювання діяльності педагогічних і науково-педагогічних працівників;

– розширення ресурсної бази для забезпечення самостійної, у тому числі дистанційної роботи здобувачів освіти;

– розбудови цілісної та ефективної інформаційної системи управління навчальним процесом, збирання, аналізу, інтерпретації інформації про якість навчання та викладання;

– удосконалення електронної система управління навчанням (Learning Management System);

– розширення участі студентів у міжнародній академічній мобільності, програмах обміну та подвійного диплома в провідних університетах Європи (у тому числі студентів, які виїхали за кордон).

– впровадження в освітній процес інформаційних технологій, технологій гнучкого навчання, викладання освітніх компонентів англійською мовою,

– розширення міжнародної академічної мобільності викладачів та кооперація КрНУ із закордонними університетами.

Розроблено, доопрацьовано та внесено до системи онлайн навчання та оцінювання знань студентів університету понад 900 онлайн-курсів. Середня забезпеченість дисциплін онлайн розробками складає 96 %.

Організовано на запит кафедр університету та проведено підвищення кваліфікації «Модератор електронних курсів на платформі Moodle».

Реалізовано можливість проведення і контролю онлайн занять за допомогою корпоративної платформи ZOOM



КрНУ