Відділ створено з метою організації планово-фінансової діяльності університету, спрямовану на забезпечення проведення економічної політики доцільності, формування та найбільш оптимального розподілу фінансових ресурсів університету.
Основні задачі і функції роботи відділу
- організацію контролю виконання постанов, наказів і розпоряджень керівництва університету і вищих керівних органів у сфері виконання фінансових ресурсів;
- складання та подання бюджетних запитів до проекту Державного бюджету України на наступний рік в системі головного розпорядника бюджетних коштів;
- забезпечення складання штатних розписів університету згідно доведених лімітів чисельності і фонду заробітної плати;
- розрахунок дохідної частини спеціального фонду від надання платних послуг університетом;
- забезпечення складання кошторису доходів і видатків спеціального фонду університету;
- забезпечення змін до кошторису доходів і видатків спеціального фонду університету;
- впровадження сучасного програмного забезпечення при виконанні поставлених завдань ПФВ;
- складання калькуляції на усі види платних послуг, що надаються університетом та контроль правильності складання кошторисно-фінансових розрахунків підрозділами університету по наданню платних послуг і інших робіт;
- аналіз фінансово-господарської діяльності університету;
- облік та контроль плати від надання освітних послуг за підготовку фахівців;
- забезпечення своєчасного складання встановленої звітності перед Державними органами статистики і Міністерством освіти і науки України;
- контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;
- контроль за своєчасним складанням розрахунків стипендіального фонду та аналіз його використання.